Aankomst in Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Andrea Willems - WaarBenJij.nu Aankomst in Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Andrea Willems - WaarBenJij.nu

Aankomst in Vietnam

Door: Andrea Willems

Blijf op de hoogte en volg Andrea

07 Juli 2013 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

JA! Ik ben eindelijk aangekomen in Vietnam!Na het tentamen van gezondheidseconomie ben ik meteen naar Schiphol gegaan. Ik moest overstappen in Londen en ik heb in een prima hotel overnacht én een heerlijk Engels ontbijt gehad. Daarna om 13.10 (Engelse tijdzone) naar Vietnam gevlogen met Vietnam Airlines. Het was best gezellig in het vliegtuig, want ik zat naast twee Engelse studenten. Enige nadeel: wat was het KRAP in dat vliegtuig. Geen beenruimte en de stoel kon ook nauwelijks naar achteren. Op vliegveld in Ho Chi Minh stad was het chaotisch, maar mijn buddy Ivan heeft me snel gevonden en me naar mijn gastfamilie gebracht. het verkeer is levensgevaarlijk. Iedereen rijdt kriskras door elkaar en scooters zijn populair. Ik verblijf in een Vietnamees huis in de stad. Het is heel anders dan de huizen in Nederland en de douche is primitief. ik deel een kamer met een Vietnamese studente en er is airco. De mensen zijn erg vriendelijk en op dit moment wordt er een uitgebreide lunch voor me klaargemaakt! Ik krijg kippensoep met noedels en een salade..(dat laatste kan ik helaas niet eten).
Vanmiddag ga ik naar een bijeenkomst van het SEP project op een middelbare school. Dan leer ik de projectleiders kennen en zie ik de medestudenten die aan het project werken. Ben benieuwd hoe het Engels van de studenten is. Ik kan in ieder geval geen Vietnamees. Wish me luck!


  • 07 Juli 2013 - 12:46

    Monique:

    Lieve Andrea, Fijn dat je goed bent aangekomen en dat ik nu op de hoogte kan blijven van al je belevenissen in Vietnam. Ik ben benieuwd!xxx

  • 07 Juli 2013 - 21:19

    Astrid:

    Ha Andrea, fijn dat je goed bent aangekomen! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen daar. Heel veel plezier en maak er een mooie tijd van! Liefs Astrid

  • 07 Juli 2013 - 21:47

    Laura:

    Hey Andrea!!
    Fijn dat je goed bent aangekomen :D Have fun daar, en take care ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 19 Juni 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 2845

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Augustus 2013

Vietnam 2013

Landen bezocht: